ترانسفر وایز با استفاده از یک رویکرد هوشمند به افراد اجازه می‌دهد تا به صورت امن به انتقال پول به خارج از کشور و مرزها وجه ارسال و دریافت کنند بدون اضافه شدن کارمزدهای بالایی که توسط دیگر بانک‌های سطح بالا انجام می‌شود. با پی آسان همراه باشید.

 

ترانسفر وایز چگونه کار می‌کند و آیا امنیت دارد؟

ترانسفر وایز یک ارائه دهنده خدمات انتقال پول به صورت آنلاین است که به شما اجازه می‌دهد ۸ بار ارزانتر از یک بانک انتقال وجه انجام دهید.  سیستم به شکل زیبایی ساده است. می‌تواند به کلی جایگزین پرداخت‌های گران قیمت بین‌المللی شود تنها نیازمند دو انتقال محلی به جای یک انتقال بین‌المللی است.

اگر می‌خواهید پوند را به یورو تبدیل کنید، پول را به صورت پوند به حساب انگلستان ترانسفر وایز ارسال می‌کنید. مقدار معادل آن به حساب یورو ترانسفر وایز برای دریافت کننده ارسال می‌شود.

این سیستم هوشمند به معنای آن است که پول در واقع هیچ‌گاه از مرزها عبور نمی‌کند، تبدیل ارز با استفاده از نرخ تبدیل میان بازاری صورت می‌گیرد ( نرخی که در روزنامه‌ها یا xe.com می‌توانید بیابید). انجام کارها به این شکل به معنای آن است که مشتریان می‌توانند از پرداخت کارمزدهای سنتی بانکی خودداری کنند و به دلیل نرخ‌های ناعادلانه پول خود را در انتقال وجه از دست ندهند.

 

مزیت‌های استفاده از ترانسفر وایز چیست؟

  • ارسال پول ۸ بار ارزانتر از ارسال از طریق بانک‌های سطح بالا
  • هزینه‌های انتقال همیشه شفاف است، برخلاف دیگر ارائه دهندگان خدمات که علاوه بر کارمزدهای خود به نرخ تبدیل اضافه می‌کنند.
  • پرداخت‌های بین‌المللی از طریق ترانسفر وایز در مسیرهای اصلی با مبدا انگلستان و اروپا در ۲۴ ساعت انجام می‌شود در مقابل برای بانک‌ها عادی این زمان ۳ تا ۷ روز است. در حقیقت ۲۵ درصد از تمامی انتقال‌ها از انگلستان به اروپا در عرض چند ثانیه انجام می‌شود.
  • می‌توانید انتقال را به صورت آنلاین برای راحتی بیشتر برنامه‌ریزی کنید.
  • ترانسفر وایز توسط سازمان نظارت بر فعالیت‌های مالی نظارت می‌شود مانند بانک انگلستان و مورد اعتماد بیش از ۳ میلیون نفر در جهان است.
  • پول شما به صورت مستقیم به حساب بانکی گیرنده ریخته خواهد شد.
  • مناسب برای استفاده‌های شخصی و تجاری

ترانسفر وایز همچنین یک حساب بدون مرز ایجاد کرده است. مانند یک حساب چند ارزی، به شما اجازه می‌دهد بیش از ۴۰ ارز مختلف را نگهداری کنید و به‌راحتی با استفاده از مسترکارت ترانسفر وایز خود در خارج از کشور از آن‌ها استفاده کرده یا به خارج از کشور ارسال کنید.

 

 

ترانسفر وایز

 

 

کارمزدهای ترانسفر وایز: چقدر هزینه خواهد داشت؟

در انتقال پوند استرلینگ به یورو، کارمزد ۸۰ پنس به‌علاوه ۳۵/۰ درصد از میزان ارسالی است. پس اگر قصد ارسال یک هزار پوند را به صورت یورو دارید برای این خدمات باید ۲۹/۴ پوند پرداخت کنید.

 

نرخ تبدیل ترانسفر وایز چقدر است؟

هنگامی که با استفاده از ترانسفر وایز پول ارسال می‌کنید، انتقال با استفاده از نرخ تبدیل واقعی میان بازاری انجام می‌شود. شما می‌توانید این نرخ را با گوگل کردن تبدیل ارز خود بیابید. با این حال بسیاری از بانک‌ها این نرخ را به مشتریان خرده ارائه نمی‌دهند. آن‌ها مقداری به این نرخ تبدیل اضافه می‌کنند و مابه‌التفاوت آن را برای خود نگه می‌دارند.

 

آیا ترانسفر وایز دارای امنیت است؟

سازمان بازرسی مالی به صورت کامل بر ترانسفر وایز نظارت دارد و مانند بانک‌های بزرگ و موسسات مالی کاربران آن‌ها را در برابر کلاهبرداری و پول‌شویی حمایت می‌کند.

برای انتقال پول و وجه به خارج از کشور می‌توانید از خدمات انتقال پول وسترن یونیون، پی پال و کردیت کارت پی آسان به سراسر جهان استفاده کنید. با کارشناسان پی آسان از اینجا  در ارتباط باشید.

 

چگونه از ترانسفر وایز استفاده کنیم؟

انجام انتقال آسان است. به وبسایت ترانسفر وایز بروید، مشخصات خود و گیرنده را وارد کنید و اینکه قصد انتقال چه مقداری را دارید. سپس می‌توانید یا مشخصات کارت بانکی خود را وارد کنید یا از طریق حساب بانکی خود به صورت آنلاین مبلغ را برای ترانسفر وایز واریز کنید.

پول مستقیم به حساب بانکی گیرنده واریز خواهد شد، حتی اگر آن‌ها خود یک حساب ترانسفر وایز نداشته باشند. شما یک ایمیل تایید در هنگام دریافت پول توسط ترانسفر وایز دریافت خواهید کرد و یک ایمیل دیگر هنگامی که پول به دریافت کننده پرداخت شد.

بیشتر انتقال‌ها در همان روز صورت می‌گیرد برای انجام موارد مشابه در پرداخت‌های بین‌المللی از طریق بانک به ۳ تا ۷ روز کاری نیاز است.

 

 

transferwise چیست

 

 

انتقال‌ پول چقدر زمان خواهد برد؟

نود درصد از انتقال‌ها به اروپا از انگلستان در یک روز کاری انجام خواهد شد.

 

ترانسفر وایز برای تجارت

اگر کسب و کار شما به صورت مرتب به خارج پول انتقال می‌دهد، ترانسفر وایز می‌تواند با ارائه نرخ تبدیل میان بازاری و دریافت کارمزدهای کم به شما در صرفه جویی در هزینه‌ها کمک کند. می‌توانید یک حساب بدون مرز تجاری با چندین ارز در ترانسفر وایز باز کنید، که به صورت بیش از ۴۰ ارز در خود ارز خواهد داشت و می‌توانید با استفاده از آن به تمام جهان پول ارسال کرده و دریافت کنید.

کسب و کارها این انتخاب را دارند که از ابزار پرداخت دسته‌ای استفاده کنند، این ابزار به شما اجازه می‌دهد تا با آپلود کردن یک فایل CSV تا یک هزار انتقال را انجام دهید. این فرصت بسیار خوبی است اگر به صورت دائم به خارج از کشور پول ارسال می‌کنید.

ترانسفر وایز نه تنها در پرداخت‌های بین‌المللی برای شما صرفه‌جویی می‌کند، بلکه خدمتی حرفه‌ای‌تر و بهینه‌تر است. شما و دریافت کننده دقیقا می‌دانید که وجه چه موقع خواهد رسید و یک ایمیل تایید برای قرار دادن در آرشیوهای مالی خود دریافت خواهید کرد.

 

من یک استفاده کننده یکباره یا به طور محدود هستم؛ آیا ترانسفر وایز ارزش استفاده را دارد؟

اگر قصد خرید برای یکبار را در خارج دارید یا می‌خواهید برای یک دوست یا آشنا مبلغی ارسال کنید، ترانسفر وایز می‌تواند کمک کند. یک خدمات پرداخت سریع و امن تنها با کارمزدی کوچک ( پرداخت‌ها از پوند به یورو ۳۵/۰ درصد کل وجه به اضافه ۸۰ پنس هزینه خواهد داشت). با استفاده از آن از نرخ‌های تبدیل گران‌قیمتی که توسط بانک‌ها بر شما تحمیل می‌شود، اجتناب خواهید کرد. هیچگونه محدودیت حداقل استفاده وجود ندارد پس حتی اگر یک کاربر دائمی نیستید می‌توانید صرفه‌جویی کنید.

 

 

ترانسفر وایز چیست

 

 

من یک پیمانکار هستم، ترانسفر وایز چگونه می‌تواند به من کمک کند؟

اگر بعضی از پرداخت‌های شما از خارج از کشور انجام می‌شود، ترانسفر وایز با اجتناب از نرخ‌های تبدیل پرهزینه بانکی به شما کمک می‌کند تا مقدار بیشتری از پولی را که دریافت می‌کنید نگه دارید. به سادگی با کارفرمای خود هماهنگ کنید تا از طریق ترانسفر وایز پرداخت‌های شما را انجام دهد و یه این ترتیب دیگر پول شما با هزینه‌های بانکی از بین نمی‌رود.

شاید با بازکردن یک حساب بدون مرز چند ارزی ترانسفر وایز منافع بیشتری کسب کنید. با داشتن مشخصات بانکی محلی پرداخت‌های بدون کارمزد به صورت پوند، یورو، دلار امریکا و دلار استرالیا دریافت خواهید کرد و می‌توانید موجودی حساب خود را به بیش از ۴۰ ارز متفاوت در یک حساب ذخیره کنید.

 

آیا ترانسفر وایز از ارز من پشتیبانی می‌کند؟

ترانسفر وایز از ۷۵۰ راه کانال ارزی پشتیبانی می‌کند که شامل پوند، دلار امریکا، یورو، دلار استرالیا و دلار کانادا می‌شود.