انتقال پول به شخص از طریق پی پال، حتی اگر او یک حساب پی پال payPal از خود ندارد. پی پال شما را قادر می سازد از حساب خود عنوان یک هدیه برای هر کسی که یک آدرس ایمیل معتبر داشته باشد، پول ارسال کنید .

با استفاده از ویژگی انتقال وجه پی پال تحت عنوان Send Someone Money…  می توانید با وارد کردن یک آدرس ایمیل معتبر و مبلغ انتقال، به راحتی پول خود را به عنوان هدیه انتقال دهید . شخصی که قرار است پول را دریافت کند ، بعد از انجام عملیات از سوی شما ، یک ایمیل مبنی بر هدیه گرفتن از سوی شما را از سرورهای پی پال دریافت می کند . پس از آن گیرنده میتواند با ساخت حساب کاربری یا ورود به حساب کاربری خودش ، آن مبلغ را به راحتی دریافت کند ( در حساب پی پال خود ) .

در ادامه به صورت گام به گام توضیح داده ایم که برای انتقال پول پی پال ( به عنوان ارسال هدیه ) چه مراحلی را باید طی کنید :

 

مرحله 1

انتقال پول پی پال در ابتدا باید به حساب کاربری خود در وب سایت پی پال وارد شوید.

مرحله 2

ماوس بر روی دکمه ی کشویی Transfer برده و روی  Send Someone Money  کلیک کنید.

مرحله 3

آدرس ایمیل خود را در قسمت  Your Email Address  وارد کنید. توصیه می شود که از یک ایمیل استفاده کنید که به طور مرتب چک می کنید و دریافت کننده هدیه ی شما با آن آشنا است.

مرحله 4

آدرس ایمیل فردی که میخواهید برای او هدیه ی خود را ارسال کنید در قسمت Their Email Address  وارد کنید.

مرحله 5

در فیلد Amount ، مقدار پولی که میخواهید ارسال کنید را بنویسید . توجه داشته باشید که در این قسمت نماد نرخ ارزی که میخواهید بفرستید را ننویسید و صرفا ارقام مقداری که میخواهید را وارد کنید . در صورت لزوم میتوانید از منوی کشویی زیر فیلد Amount ، یکی از اعداد آماده پیشنهادی را انتخاب کنید .

مرحله 6

بعد از اتمام مرحله ی پنجم ، روی دکمه ی Continue کلیک کنید .

مرحله 7

در قسمت Subject موضوع و عنوان هدیه ی خود را تعیین کنید و در قسمت Message هم میتوانید پیامی مربوط به هدیه خود بنویسید . این دو هنگام ارسال ایمیل برای شخص دریافت کننده ی هدیه نمایش داده می شود .

بعد از این که پیام خود را سفارشی کردید و جزئیات معامله خود را بررسی کردید، روی دکمه Send Money کلیک کنید. بعد از این مرحله پی پال یک رسید مربوط به این انتقال را به ایمیل شما ارسال خواهد کرد . به همین راحتی انتقال پول پی پال به عنوان یک هدیه برای یک شخص دیگر حتی اگر از اول حساب پی پال نداشته باشد قابل انجام است .

 

 

پی پال

 

 

نکته : در ابتدا که اقدام به ارسال هدیه می کنید ، پی پال تلاش می کند که از باقی مانده ی اعتبار موجود در حساب پی پال شما پول برداشت کند ، در صورتی که در حساب پی پال خود موجودی کافی نداشته باشید ، در ادامه باید با روش روش پرداختی که شما در حساب پی پال خود تعیین کرده اید ، اقدام به شارژ حساب خود بکنید .

 

هشدار : پی پال در انتقال هایی که با کارت های اعبتاری و حساب های قرضی ( حساب هایی که در اختیار افراد قرار می گیرد و آن ها اجازه دارند تا سقفی معین با آن هزینه کنند و سپس قرض خود را در تایم مشخصی که به بعد موکول شده است پرداخت کنند ) ، 2.9 درصد از مبلغ انتقالی به علاوه ی 0.3 دلار کارمزد می گیرد.

 

در صورتی که داخل ایران هستید و میخواهید تجارت جهانی خود را به صورت آنلاین و فرامرزی انجام دهید یا یک فریلنسر هستید که میخواهید سفارش های بین المللی بگیرید یا قصد خرید آنلاین و اعتباری از سایت های خارجی و فروشگاه های آنلاین خارج از کشور را دارید یا میخواهید مبلغی را به خارج از کشور منتقل کنید ( یا برعکس ) ، میتوانید از خدمات سایت پی‌آسان و پی پال پی‌آسان در این زمینه استفاده کنید :

 

 

مطالب مرتبط :