استارت آپ، یکی از مهم ترین کلید واژه های برای کارآفرینی دیجیتالی در یک دهه اخیر است.

با این 8 استارت آپ جالب و خلاقانه آشنا شوید

استارت آپ، یکی از مهم ترین کلید واژه های برای کارآفرینی دیجیتالی در یک دهه اخیر است.

استارت آپ، یکی از مهم ترین کلید واژه های برای کارآفرینی دیجیتالی در یک دهه اخیر است. هنوز چند هفته بیشتر از آغاز سال ۲۰۱۸ میلادی نگذشته که فهرست عریض و طویل نشریات و درگاه های مطرح جهان برای پیش بینی برترین ها در سال جاری میلادی منتشر شده است. فهرستی که به بررسی برترین های رشته های مختلف از موسیقی و سینما تا شرکت های نوپا پرداخته و تلاش می کند تا با سابقه فعالیت ها و بررسی تکنیکی و تحلیلی، پیش بینی هیجانی خود را برای سال میلادی جدید ارائه کند.

یکی از این پیش بینی ها مربوط به شرکت های نوپا است که به نظر میرسد در چند سال اخیر، در کانون توجه رسانه ها و بسیاری از تحلیل گران اقتصادی و سیاسی و اجتماعی قرار گرفته و روند کارآفرینی و اشتغال در سالهای آینده در اقتصاد جهانی را تحت الشعاع خود قرار داده است.

ما اکنون در فضایی از کسب و کار دهکده جهانی به سر می بریم که رقم های سر سام آوری برای خرید و فروش استارت آپ هایی که بعضا با چند میلیون دلار راه اندازی شده اند، پرداخت می شود و برای نخستین بار در طول تاریخ، شاهد ارزش افزوده های چند هزار درصدی برای یک بیزینس، تنها چند سال پس از راه اندازی هستیم.

S15

قرن بیست و یکم را قرن غوغای استارت آپ ها میتوان نامید

اگر شما هم علاقمند به راه اندازی کسب و کاری در فضای دیجیتال هستید و به دنبال ایده های ناب و جالب می گردید، گزارش امروز را با ما همراه باشید که به معرفی ۲۰ استارت آپ موفق و موثر سال ۲۰۱۷ از نگاه بیزینس اینسایدر می پردازد. برخی از استارت آپ هایی که در ادامه گفته می شود، مانند خان آکادمی، توسط هندی ها راه اندازی شده است و به نظر می رسد، پایتخت فریلنسرهای جهان (هندوستان)، در دنیای دیجیتال هم سرزمین شگفتی ها باشد.

S16

استارت آپ های دیجیتالی، پیشرو ترین شرکت ها در نیمه نخست قرن بیست و یکم

یکی از مطرح ترین درگاه های خبری چند سال اخیر را باید بیزینس اینسایدر دانست. مجموعه خبری و اطلاع رسانی چند رسانه و چند زبانه که در هفت سال اخیر، حجم قابل توجهی از محتوای تولید شده آن توانست با نثر ساده و اطلاع رسانی مصور، مخاطبان بسیاری را به سمت خود بکشاند و رویه جدیدی را در خبر رسانی در حوزه سبک زندگی معرفی کند.

پیشنهاد می کنیم این پست درباره ی کسب و کار جدید مک آفی را ببینید.