آیا بازاریابی ایمیلی در سال 2021 هنوز برای کسب و کار شما یک اولویت است ؟ آیا به دنبال بهترین نرم افزار بازاریابی ایمیلی هستید ؟ انتخاب بهترین سرویس بازاریابی ایمیلی می تواند تاثیر قابل توجهی بر موفقیت کمپین بازاریابی شما بگذارد . در این مقاله ، ما چندتا از بهترین سرویس های بازاریابی ایمیلی برای کسب و کارهای کوچک را بررسی خواهیم کرد .

 

چرا انتخاب بهترین سرویس بازاریابی ایمیلی مهم است ؟

بازاریابی ایمیلی یکی از مقرون به صرفه ترین ابزارهای بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک است . بر مبنای اطلاعات انجمن بازاریابی مستقیم ، بازاریابی ایمیلی به طور متوسط 4300 درصد بازده سرمایه گذاری ( ROI ) برای کسب و کارهای ایالات متحده دارد . این امر به این خاطر است که مدیریت بازاریابی ایمیلی آسان است ، به شما کنترل کامل می دهد ، و به شما امکان برقرار کردن یک ارتباط مستقیم را با مشتریانتان می دهد .

برای استفاده از بازاریابی ایمیلی قانع نشدید ؟ در این جا شش دلیل ارائه می دهیم که می گوید چرا ساختن یک لیست ایمیل امروزه خیلی مهم است .

این بسیار مهم است که درک کنید که بخش زیادی از موفقیت شما در بازاریابی ایمیلی به صورت کامل به نرم افزار بازاریابی ایمیلی که انتخاب کرده اید بستگی دارد ، زیرا آن ها مسئول اند که به شما اطمینان بدهند تمامی ایمیل هایتان واقعاً به مقصد می رسند . اگر دقت نکنید ، آن گاه در نهایت پول بیشتری برای امکانات کمتر و قابلیت تحویل وحشتناک ( که سبب می شود حتی پول بیشتری نیز از دست بدهید ) پرداخت کنید . یک سرویس بازاریابی ایمیلی خوب شما را قادر می کند که ایمیل های بسیار جذابی تولید کنید . همچنین به شما اجازه می دهد که مخاطبان خود را مدیریت کنید ، کاربران را به گروه های مختلف تقسیم کنید ، و عملکرد کمپین ایمیلی خود را پی گیری کنید .

مهم تر از همه ، این است که یک سرویس بازاریابی ایمیلی خوب تضمین می کند که ایمیل های شما به پوشه ی اسپم مخاطبان نخواهد رفت .

پس گفتن این موضوع ، بیایید نگاهی به بعضی از بهترین سرویس های فراهم کننده ی بازاریابی ایمیلی بیندازیم و آن ها را با یک دیگر مقایسه کنیم .

 

 

بهترین سرویس های بازاریابی ایمیلی

 

 

  1. Constant Contact

Constant Contact یکی از بزرگترین و سریع ترین سرویس های بازاریابی ایمیلی رو به رشد در دنیا است . این سرویس همچنین برای استفاده بسیار آسان است و برای تازه کارها مناسب است .

شما می توانید به راحتی فهرست ایمیل ، مخاطبان ، قالب های ایمیل ، تقویم بازاریابی و … را مدیریت کنید . هر حساب کاربری به شما دست رسی به پی گیری و گزارش گیری آسان ، ابزارهای برساخته برای به اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی ، کتاب خانه ی رایگان تصویر ، تقسیم بندی و لیست کردن ، یک پارچه سازی با تبلیغات فیس بوک و یک یک پارچه سازی قدرت مند تجارت الکترونیک برای فروش گاه های Shopify می دهد .

حساب های کاربری Email Plus آن ها همچنین ویژگی های قدرت مندی مثل خودکارسازی ایمیل ، بررسی ها و نظرسنجی ها ، کوپن ها ، کمک های آنلاین و آزمون تست A/B برای به حداکثر رساندن نرخ باز ( open rate ) شما ، دارد .

Constant Contact پشتیبانی غیرمتصل از چت زنده ، تماس های تلفنی ، ایمیل ، پشتیبانی جامعه و یک کتاب خانه ی متنوع از منابع یاری دهنده را ارائه می دهد .

علاوه بر آموزش آنلاین ، آن ها همچنین سمینارهای شخصی زنده را در سراسر ایالات متحده پیشنهاد می دهند . این به کسب و کارهای کوچک این امکان را می دهد که خیلی سریع اصول پایه ای بازاریابی ایمیلی را بیاموزند و برای پرورش دادن کسب و کارشان شروع به استفاده از آن کنند ، درست مثل یک حرفه ای . به خاطر تمامی دلایلی که در بالا ذکر شد ، ما به Constant Contact را به عنوان بهترین سرویس بازاریابی ایمیلی برای کسب و کارهای کوچک انتخاب می کنیم .

Constant Contact یک نسخه ی رایگان آزمایشی 60 روزه دارد ( بدون نیاز به کارت اعتباری ) . پس آن قیمت گذاری آن ها با حداقل ماهی 20 دلار آغاز می شود .

 

  1. Drip

 

Drip یک پلت فرم قدرت مند بازاریابی ایمیلی برای تجارت الکترونیک ، بلاگرها و بازاریاب ها است . آن ها طیف وسیعی از ابزار را برای خودکارسازی بازاریابی و شخصی سازی آسان آن ارائه می دهند .

آن ها یک پارچه سازی کاملی را برای تمامی سازندگان وبسایت های معروف مثل WordPress و WooCommerce ارائه می کنند . این امر به شما اجازه می دهد که به راحتی فرم های ثبت نام را به وبسایت خود اضافه کنید و عایدی بیشتری کسب کنید .

آن چه Drip را از سایر رقبا متمایز می کند ، ابزارهای هوشمند خودکارسازی بازاریابی ، قسمت بندی هوشمندانه تر ایمیل ، فهرست گروه ها و یک محیط ساخت بصری است . این ویژگی ها به شما این امکان را می دهند که به مشتری های هدف گذاری شده در فهرست ایمیل خود دست بیابید تا فروش بیشتری عایدتان شود .

گزینه های پشتیبانی در Drip شامل پشتیبانی چت زنده ، وبینارها ، آموزش خودکارسازی ، دوره های آموزشی دقیق ، راهنماهای رایگان و مستندسازی عالی است .

 

 

بهترین سرویس های بازاریابی ایمیلی

 

 

چندین کسب و کار نام آشنا از Drip استفاده می کنند ، به این خاطر که به آن ها اجازه می دهد با هر مشتری اتصال برقرار کنند ، با خواسته های آن ها درگیر شوند ، و به آن ها مرتبط باشند ، در یک سطح شخصی و آن هم به این دلیل که خودکارسازی بازاریابی تجارت الکترونیک این امر را ممکن می کند .

ما معتقدیم که Drip بهترین نرم افزار بازاریابی ایمیلی برای وبسایت های تجارت الکترونیک و آن دسته از صاحبان کسب و کاری است که ابزارهای پیش رفته تری می خواهند .

Drip یک حساب کاربری رایگان را برای حداکثر صد نفر ارائه می کند . پس آن ، برنامه های آن ها از ماهانه 49 دلار آغاز می شود که شامل تمامی گزینه های آن ها است .