بسیاری از کشورها برنامه های مهاجرتی سرمایه گذاری را به تجار بین المللی که علاقه دارند همراه با خانواده خود تغییر مکان دهند تا شرایط تجارت خود را آسان کنند یا از امتیازات پاسپورت جدید خود و یا سفر بدون ویزا در منطقه بهره مند شوند، ارائه می کنند.

برنامه شهروندی گرجستان

از تابستان سال 2017، گرجستان به سرمایه گذاران شهروندی ارائه می دهد. با پاسپورت گرجستانی می توانید بدون نیاز به ویزا به تمامی کشورهای عضو شنگن سفر کنید، با وجود اینکه گرجستان هنوز به عضویت اتحادیه اروپا یا منطقه شنگن در نیامده است. گرجستان در شرق دریای سیاه قرار گرفته است و اقتصاد در حال رشد آن فرصت های بیشمار تجاری را در اختیار افراد قرار می دهد.

اقامت گرجستان

شهروندی: سریع و آسان

اصلی ترین مورد در برنامه شهروندی گرجستان پرداخت مبلغ غیر قابل بازگشت 350 هزار یورو به وزارت خزانه داری گرجستان است. این کار شما را برای درخواست شهروندی واجد شرایط می کند. نه تنها می توانید درخواست دهید، بلکه همسر و فرزندان زیر 26 سال شما هم واجد شرایط هستند. تعداد درخواست ها مجموع میزان پرداخت را تغییر نمی دهد. مبلغ چه شما به صورت انفرادی، چه به همراه همسر یا تمامی دختران و پسران خود درخواست دهید تفاوتی نخواهد کرد. بعد از پرداخت مبلغ، درخواست شما بیش از یک ماه بطول نخواهد انجامید.

 

ترفیع مقدماتی

برای معرفی برنامه، در چند ماه اولیه شهروندی گرجستان از طریق سرمایه گذاری در ازای مبلغ 250 هزار یورو صورت خواهد گرفت. این پیشنهاد به مدت محدودی قابل دسترس است، پس اطمینان حاصل کنید که به موقع وارد عمل شوید.

در حال حاضر جزئیات دقیقی در دسترس نیست. برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت کشور گرجستان مراجعه کنید.

برای دربافت خدمات سفارت انگلیس Visa4UK و سفارت آمریکا MRV Fee و سفارت کانادا MyCIC از طریق وب سایت پی‌آسان برروی هر یک از لینک ها که مایلید کلیک کنید.