مشاغل کوچک با طیف وسیعی از چالش ها روبرو هستند. از مدیریت جریان پول ، پیدا کردن بهترین بازارها برای دستیابی به مشتریان جدید ، تا رضایت مشتریان وفادار؛ صاحبان مشاغل کوچک به راه حل هایی نیاز دارند تا تمام فرایند صدور فاکتور ساده تر طی شود. پی پل تلاش کرده است این مشکلات را برطرف کند تا صاحبان مشاغل کوچک بتوانند کاری را که می خواهند انجام دهند: شغل خود را به کار بیاندازند.

صدور فاکتور سریع و آسان

از آنجایی که پی پل تشخیص داده است که جریانِ پول و اعتبار، مانند خون برای قلب تپنده ی یک تجارت کوچک است، به کسب و کارهای کوچک امکانات و ابزارهایی ارائه داده است که فرایند فروش خود را سرعت ببخشند . یکی از این ابزار ، صدور فاکتور سریع است.

یکی از مطالعات (1)ComScore  که به سفارش پی پل انجام شده است نشان می دهد که 78 درصد فاکتورهای پردازش شده ای توسط پی پل انجام شده است ، یک روز طول می کشد . و این جریان به موقع پول می تواند به ایجاد یا شکست یک کسب و کار کمک کند.

 

 

پی پل

 

با توجه به این موضوع ، پی پل اکنون راهی ساده تر و آسان تر برای ارسال فاکتورها را بدون توجه به پلتفرم مورد استفاده ارائه کرده است. API های صورتحساب های PayPal می تواند به راحتی با  ارائه دهندگان راه حل های تجارت الکترونیکی ، بازارها و سیستم عامل های مختلف (در میان دیگران) یکپارچه شود تا برای کاربرانش امکان ایجاد ، ارسال و پردازش فاکتورها را در یک حرکت آسان مهیا کند.

این ارائه دهندگان از صدها یا حتی هزاران نفر از بازرگانان و فروشندگان در پلتفرم های خود پشتیبانی می کنند – و ما می دانیم که اطمینان از این که سفارشات به سرعت و به راحتی پرداخت و پردازش می شوند اولویت اصلی هر فروشنده و خریداری است زیرا این امر نه تنها به مشتریان بلکه به تجارت و افزایش سرعت جریان پول کمک می کند.

 

 

پیشنهاد مطالعه:

 

API های صورتحساب های PayPal

API های صورتحساب های PayPal به راحتی با سیستم های مدیریتی فعلی یکپارچه شود، طوری که تجار و صاحبان کسب و کارهای کوچک می توانند :

 

 

پی پل

 

 

  • صدور فاکتور در سطح جهانی: با استفاده از مبدل ارز پی پل فاکتورها را در 25 ارز و 200 بازار بین المللی ارسال کنید . یک بازار در ابعاد جهانی با شبکه قدرتمند پی پل.
  • صدور فاکتور بدون هزینه : بدون هزینه ماهانه. بازرگانان تنها در هنگام پرداخت ، 2.9٪ + 0.30 $ را برای هر معامله داخلی (2) پرداخت می کنند.
  • پرداخت سریع: صورتحساب های PayPal به بازرگانان اجازه می دهد تا بتوانند از کلیه کارت های ارزی / اعتباری عمده ، کارت های PayPal و سایر کارت های اعتباری و هدیه و … را پشتیبانی کنند؛ و همچنین روش های پرداخت مختلف بازار که امکان پرداخت سریع و آسان را دارند را پذیرا باشند.
  • مدیریت پرداخت: پرداخت ها را چه به صورت آنلاین و چه از طریق چک ، می توانید از طریق مرکز مدیریت فاکتورهای پی پل کنترل کنید.
  • ایجاد و سفارشی سازی الگوهای فاکتور: میتوانید یک آرم و جزئیات کسب و کار را به فاکتور اضافه کنید . زمینه های فاکتور را سفارشی سازی کنید. به این صورت تشخص بیشتری برای کسب و کار خود قائل شده اید.
  • ارسال یادآوری: به راحتی می توانید نسبت به یادآوری پرداخت های معوقه ، اقدام کنید.
  • دسترسی به یکپارچه سازی ساده و سریع : با استفاده از APIهای خاص پی پل، میتوانید انواع مختلف پرداخت ها را روی پلتفرم های مختلف پرداخت و با روش های مختلف ( اعتباری، چک ، کارت نقدی و … )پشتیبانی کنید، آن هم در کوتاه ترین زمان.

 

 

پیشنهاد مطالعه:

 

1 ) Source: comScore, based on a survey of 1,226 US and Canadian small and medium-sized business owners, December 2017.

2 )  Fees are subject to change. Learn more about fees at https://www.paypal.com/us/webapps/mpp/merchant-fees