نحوه تنظیم پی‌پال خود برای پذیرش ارزهای بین‌المللی (رابط پی‌پال)

 

در حال حاضر، حساب PayPalشما ممکن است فقط برای بازار داخلی و ارز رایج کشور مثلا دلار تنظیم شده باشد و امکان دریافت ارزی به جز ارز فعلی را نداشته باشد به طور مثال اگر حساب پیپل شما فقط برای دریافت دلار تنظیم شده باشد دیگر امکان واریز ارز یورو به آن وجود ندارد.

هنگام راه‌اندازی کسب و کار خود در سطح بین‌المللی و با درآمد حاصل از لیست‌های بین‌المللی خود، به احتمال زیاد می‌خواهید حساب خود را طوری تنظیم کنید که ارزهای دیگری را نیز شامل شود. برای فروشندگان انگلیس، این معمولاً به معنای اضافه کردن (حداقل) یورو، دلار آمریکا و دلار استرالیا است. به همین ترتیب، برای فروشندگان آمریکا، تنظیم ممکن است پرداخت‌های پوند انگلیس، یورو، دلار کانادا و دلار استرالیا را امکان‌پذیر کند.

اگر قصد خرید کارت پیپل را دارید، تیم پی آسان با کم ترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن می تواند حساب پیپل اختصاصی  برای شما افتتاح کند.

افزودن ارز به شما این امکان را می‌دهد که پرداخت‌های خود را در حساب‌های ارزی ویژه پی‌پال، دلار آمریکا به دلار آمریکا، یورو به یورو، پوند انگلیس به پوند انگلیس و غیره بپذیرید. همچنین شما را قادر می‌سازد به جای تبدیل سریع ارز، باقیمانده این حساب‌های ارزی را نگه دارید. این، مزیت امکان تبدیل در برابر نرخ ارز را در هر زمانی که شما انتخاب کنید، فراهم می‌کند.

برای ارزهای اضافه نشده، شما باید نحوه پذیرش این پرداخت‌ها را تنظیم کنید.

در زیر، ما راهنمایی ارائه می‌دهیم تا شما را در نحوه تنظیم حساب خود راهنمایی کند. از پذیرش پرداخت‌های بین‌المللی، اضافه کردن ارزهای منتخب خود تا نحوه پذیرش پرداخت‌های ارزی انتخاب نشده:

 

اول از همه، اجازه دهید تنظیم PayPalخود را برای پذیرش پرداخت‌های بین‌المللی آماده کنیم.

 

پذیرش ارزهای بین‌المللی پی پال

برای آن دسته از ارزهایی که مایل به اضافه کردن آن به حساب خود نیستید، باید تصمیم بگیرید که آیا پرداخت‌ها را بصورت خودکار یا دستی قبول کنید. این بر أساس تبدیل ارز به ارز خانگی شما است. شما می‌توانید گزینه “deny the payments”یا “ask me whether to accept or deny each individual payment”را انتخاب کنید.

اگر می‌خواهید مطمئن شوید که پرداخت مربوط به مشتری بدون تأخیر دریافت می‌شود، و مایل نیستید هر پرداختی را که از این ارزهای اضافه نشده دریافت کرده‌اید، بررسی کنید، کافیست روی گزینه “Yes, accept and covert them”کلیک کنید و تنظیمات خود را ذخیره کنید.

(برای فروشندگان آمریکا به صورت پیش فرض گزینه “Ask me”و برای فروشندگان اتحادیه اروپا گزینه “Yes, accept”در نظر گرفته شده است. توصیه می‌شود تنظیمات خود را به طور واضح بررسی کنید تا از فعال بودن گزینه درست مطمئن شوید).

 

اموزش پیپال

 

پذیرش پرداخت‌های بین‌المللی – مرحله ضروری اضافی برای پیپال آمریکا

برای تنظیم

۱- وارد حساب PayPalخود شوید.

۲- روی آیکون Business Profileدر کنار “Log Out” کلیک کنید و Profile and settingsرا انتخاب کنید.

۳- روی My selling toolsکلیک کنید.

۴- برای فعال کردن پرداخت‌های بین‌المللی،  تیک گزینه Block payments from users who “Have non-US. PayPal accounts”را بردارید.

 

آموزش پی پال

 

اکنون برای دریافت پرداخت‌های بین‌المللی تنظیم شده‌اید، بیایید ارزهای مورد نظر خود را به حساب خود اضافه کنید. بسته به اینکه حساب تجاری یا خصوصی داشته باشید، متفاوت است.

برای کاربران حساب تجاری PayPal: افزودن ارز و نحوه پذیرش پرداخت‌های بین‌المللی

PayPalیک ویدیوراهنما ارائه کرده است که به صورت مرحله به مرحله نشان می‌دهد.

 

برای کاربران حساب کاربری خصوصی (غیرتجاری) PayPal: نحوه افزودن ارزهای بین‌المللی

به حساب PayPalخود وارد شوید، روی Walletکلیک کنید، سپس روی PayPal balanceکلیک کنید.

در پنجره بعدی، روی Manage currenciesو سپس در صفحه بعد روی Add Currencyکلیک کنید.

 

کار با پی پل

 

اکنون حساب PayPalشما آماده دریافت پرداخت‌های بین‌المللی به ارزهای مورد نظر شما است.

 

منبع مطلب ارایه شده سایت وبینت می‌باشد.

 

 

پیشنهاد مطالعه: