در بازار جهانی میزبانی مسافران و توریست ها ، وجود یک سیستم و پلتفرم رزرواسیون خوب با استانداردهای جهانی ، که همکاری گسترده ای با نقاط مختلف جهان داشته باشد ، ضروری است . محصوصا اگر این پلتفرم خدمات جانبی توریستی مثل همراهی و شراکت در سفر را نیز ارائه کند . یکی از معروف ترین و معتبرترین شرکت های ارائه دهنده این خدمات ، شرکت booking.com است . در این مطلب سعی کرده ایم سایت booking.com را به طور کامل بررسی کنیم .

 

سایت بوکینگ ، که هم خانواده ی سایت Priceline.com است ، به شما کمک می کند که که پذیرای مسافران و مهمان هایی باشید که ممکن است از هر نقطه از جهان باشند . همچنین مشتریان و مسافران نیز میتوانند از طریق آن اقدام به رزرو اتاق ها و حتی هتل های سرتاسر دنیا باشند ، با هر کیفیت و درجه ای .

 

 

سایت booking.com

 

 

بیایید با این مسئله رو به رو شوید که به عنوان یک صاحب هنل یا محل های اقامتی موقت مسافران، اگر بخواهید در دنیای تجارت الکترونیک و تجارت دیجیتال به جذب مشتری بپردازید باید یک سئوی قوی داشته باشید که این کار هم سخت است ، هم هزینه بر است و هم زمان قابل توجهی نیاز دارد . اما سایت booking.com خدماتی را مهیا کرده است که شما می توانید بدون انجام سئو و بازاریابی دیجیتال ، به جذب مشتری بپردازید ، چرا که سایت booking.com برای شما تمام این کار ها را انجام می دهد .

 

در این مطلب سعی کرده ایم که یک راهنمای جامع درباره سایت booking.com آماده کنیم و مزایای آن را برای شما شرح دهیم ؛ سایتی که از طریق آن میتوانید به اجاره اتاق های هتل، اقامتگاه ها و حتی خانه های جنگلی و کلبه ها بپردازید .

 

 

همه چیز درباره سایت booking.com

سایت booking.com

تاریخچه سایت booking.com

booking.com در سال 1996 در آمستردام هلند آغاز به کار کرد. هنگامی که Geert-Jan Bruinsma موسس این سایت ، متوجه یک شکاف  در سیستم رزرواسیون هتل شد . برای همین اقدام به ساخت این سایت کرد . در سال 2005 The Priceline Group این سایت را به قیمت 133 میلیون دلار خریداری کرد و حالا بیش از دو سوم کل درآمد The Priceline Group را سایت booking.com تشکیل می دهد . سایت booking.com در حال حاضر دامنه ی وسیعی از انواع محل های سکونت برای توریست ها و مسافران را به مشتریان ارائه می دهد . از هتل ها بگیرید تا اقامتگاه ها و حتی خانه های درختی .

 

خدمات ، هزینه ها و ویژگی ها

فرایند این سایت بسیار ساده است . صاحبان هتل ها و مسکن ها ، لیستی از اتاق ها و امکانات رفاهی خود را به صورت کاتالوگ در سایت قرار می دهند . این سایت همچنین از طریق موتور جست و جوی خودش ، به تبلیغ هتل ها می پردازد . بعد از آن سایت booking.com یک مقدار مشخصی به عنوان کمیسیون را از مبلغ اجاره بهای هر اتاق کم می کند و برای خودش برمی دارد .

ثبت نام در سایت booking.com رایگان است و شما میتوانید رایگان به ارائه اتاق خود در این سایت بپردازید. هر روز بیش از یک و نیم میلیون کاربر از این سایت دیدن می کنند . سایت به بیش از 40 زبان دنیا ، قابل دسترس است . در این سایت حدود 950 هزار ارائه دهنده نیز شرکت دارند و به ارائه اتاق های خود می پردازند .

ثبت نام در این سایت به اندازه پر کردن یک فرم ساده فقط وقت میگیرد و بالافاصله بعد از آن شما میتوانید امکان رزرو و پرداخت برای اتاق خود را در سایت ارائه کنید . این سرویس کمیسیون محور سایت ، به صورت 24/7 پشتیبانی دارد ( آن هم به زبان هایی مختلف ) و حتی اتاق های شما را در موتورهای جست و جوی دیگر نیز تبلیغ می کند و نشان می دهد .

وقتی که سیاهه ی خدمات خود را ارائه کردید ، میتوانید به صورت آنلاین و در لحظه به آپدیت ویژگی ها و اطلاعات اتاق خود بپردازید .

وقتی هم که کسی اتاق شما را انتخاب کند ، شما یک اطلاعیه درباره تایید مسافر را دریافت خواهید کرد و به محض اینکه اقامت مسافر در اتاق شما تمام شد ، شما میتوانید مبلغ مشخص شده را در حساب خود دریافت کنید .

کمیسیون سایت booking.com از 15 درصد به صورت پایه ای شروع می شود و تنها وقتی از شما دریافت می شود که مسافر اقامتش را به طور کامل گذرانده باشد و صورتحساب خود را کامل پرداخت کرده باشد .

 

آمارهای مرتبط

  • ارتبط و همکاری درازمدت با بیش از 950 هزار هتل و اقامتگاه در سراسر جهان
  • بیش از 95 میلیون بررسی از سوی مشتریان
  • ثبت 1550000 زرور در روز ، از میان 5.7 میلیون اتاق ارائه شده
  • دارا بودن 141171 مقصد برای اقامت در حدود 230 کشور
  • رتبه ی اول سایت های رزرو آنلاین هتل بر اساس ترافیک بازدید وب
  • بیش از 100 میلیون بازدید در ماه
  • قابل دسترسی در 220 کشور و ارائه شده در 42 زبان مختلف

 

 

 

سایت booking.com چیست

 

 

مزایای مشارکت

وقتی خدمات و اتاق خود را در سایت booking.com  ثبت می کنید ، این فرصت را پیدا کرده اید که آن را در مقابل تعداد بسیار زیادی متقاضی قرار دهید که در حالت عادی ممکن بود آن ها هیچوقت متوجه شما نشوند . از آنجایی که سایت booking.com به طور فعال و به صورت مداوم ، درسایت ها و موتورهای جست و جویی مثل یاهو و گوگل به تبلیغ و برنامه ریزی مشغول است تا در نتایج جست و جو آن ها بالا بماند ، شما فرصت این را دارید که بیش از پیش دیده شوید و همین مساله باعث می شود که رزرو خدمات شما افزایش چشم گیری داشته باشد .

روش های مختلف سایت booking.com برای حضور بیشتر در نتایج جست و جوی اینترنتی :

  • شما را در موتورهای جستجو برای مهمانان در سراسر جهان تبلیغ می کند
  • اتاق ها و اقامتگاه ها را در گوگل مپ تبلیغ می کند
  • با هواپیمایی های معروف مثل Emirates, American Airlines, easyJet, KLM همکاری نزدیکی دارد

سایت Booking.com همچنین با سایر سایت های سفر معتبر مانند کایاک، RentalCars.com و OpenTable همراه است و از طریق سایت خود خدمات تاکسی فرودگاه و رزرو شاتل توسط Rideways را ارائه می دهد.

 

پیوستن به سایت booking.com

با مزایای این قبیل، شما احتمالا هیجان زده شده اید بدانید که چگونه در Booking.com ثبت نام  کنید و شروع به استفاده از تمام مزایای پیوستن به این مجموعه کنید .

ثبت نام در سایت booking.com ساده است :

  • به سادگی از صفحه ثبت نام ، اطلاعات خواسته شده را پر کنید . سوالات و آپشن های مربوط به ویژگی ها و مدل اقامتگاه خود را به درستی و دقت کامل کنید . در پیدا کردن مشتری بسیار کارآمد است .
  • میتوانید پشتیبان سایت را فعال کنید .سایت com در هر مرحله از شما پشتیبانی می کند تا اطمینان حاصل کنید که فهرست شما برای مخاطبان جدید شما جامع و جذاب است
  • گزینه ی خاموش و روشن را میتوانید فعال یا غیرفعال کنید . این گزینه باعث می شود هروقت بخواهید اقامتگاهتان نشان داده شود و هرگاه بخواهید نشان داده نشود .
  • تاریخ ها و ساعت دسترسی و تحویل اقامتگاه را مشخص کنید .

 

این راهنما بیشتر مناسب افرادی بود که میخواستند بدانند چگونه میتوانند به عنوان یک ارائه دهنده اتاق های هتل یا اقامتگاه در این سایت فعالیت داشته باشند .

در صورتی که در ایران هستید و قصد سفر به خارج از کشور را دارید و دوست دارید که از طریق سایت booking.com برای خود خانه یا اتاق رزرو کنید ، میتوانید از خدمات پی آسان در این زمینه کمک بگیرید :

 

لیست ۷ هتل برتر با طراحی به سبک مینیمالیست

در پایان این نوشته خالی از لطف نیست که لیست ۷ هتل برتر با طراحی به سبک مینیمالیست را به انتخاب سایت booking.com با هم ببینیم و بیشتر با این سبک طراحی و این هتل ها آشنا شویم:

هتل‌های بسیاری در جهان هستند که با طراحی مینیمالیستی شکل گرفته‌اند که خود به یکی از جاذبه‌های گردشگری تبدیل شده‌اند. در ادامه به معرفی ۷ هتل مینیمالیست برتر جهان می‌پردازیم.

 

 

هتل و اسپا تیرا پاتاگونیا، شیلی

در اعماق حیات وحش پاتاگونیا، مهمانان، هتل و اسپای نیرا پاتاگونیا را خواهند یافت، که دارای مناظره زیبایی از علفزارهای زیبا تا دریاچه‌های فیروزه‌ای رنگ و قله‌های بلند پارک ملی تورس دل پاینز هستند. اگرچه مهمانان انتظار یک ساخته دست انسان را در کنار این زیبایی‌های طبیعی ندارند، این هتل مینیمالیست الهام گرفته شده از معماری اسکاندیناویایی رقابت قابل توجهی را با محیط اطراف خود ایجاد می‌کند.

با طراحی متمرکز بر مواد طبیعی، ساختمان هتل با چوب لنگا محلی ساخته شده است تا با منظره طبیعی اطراف یکپارچگی ایجاد کند. نور خورشید از پنجره‌های قدی به داخل می‌تابد و رنگ‌های خنثی بژ با رنگ‌های گرم قرمز و خاکی ترکیب می‌شود. یک استخر اینفینیتی نیز به سمت سه کوه بلند تورس دل پاینز قرار گرفته است.

 

هتل اِیس، مرکز شهر لس آنجلس، کالیفرنیا

 

 

هتل کالیفرنیا

 

 

شعبه لس آنجلس هتل‌های زنجیره‌ای اِیس دارای طراحی شیک و در عین حال راحتی است بطوری که مهمانان می‌توانند فضای آن را در خانه بازسازی کنند. فضای آن ساده و بدون تجمل است اما دارای محیطی با اصالت است که دیوارها و ستون‌هایی سیمانی دارد که دارای جزئیات برنجی و مرمری است.

خورشید لس آنجلس رنگ‌ها و سایه‌های چشم‌نوازی را ایجاد می‌کند.  مبلمان این هتل مینیمالیست الهام گرفته شده از ژاپن است و فضایی آرامش بخش را می‌سازد. با وجود این آرامش داخلی، مهمانان علامت نئونی «عیسی نجات می‌دهد» را بر فراز مرکز شهر و خیابان برادوی به محض خروج از هتل مشاهده خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: چگونه هتل‌های خارجی را در کشورهای مختلف برای سفر رزرو کنیم؟

 

استراحتگاه آنانتارا،  چیانگ مای، تایلند

 

 

هتل تایلند

 

 

اگرچه استراحتگاه آنانتارا در چیانگ مانگ در فاصله بسیار کمی از شهر قدیمی قرار دارد، احساس آرامش و دورافتادگی را با طراحی جنوب تایلند به شما القا خواهد کرد. این هتل مینیمالیست که کنار رود مائه پینگ و دامنه کوه سوتپ قرار گرفته است دارای باغی عطراگین و استخری بی‌انتها در کنار یک برکه مملو از نیلوفر آبی است. اجزای طراحی مینیمالیست و سنتی مانند بامبو، مبلمان چوب ساج و رنگ آمیزی آرام با یکدیگر ترکیب شده‌اند تا حس آرامش و زیبایی را بوجود آورند.

هتل فاسانو، سائو پائولو، برزیل

 

 

هتل برزیل

 

 

هتل مینیمالیست فاسانو سائوپائولو توسط معمار مطرح برزیلی ایسی واینفیلد طراحی شده است که ترکیبی قابل توجه از استایل آرت دکو و مینیمالیست کاربردی است. جزئیاتی مانند نمای برج ساعت، دیوارهای آجری نمایان، چرم‌های به رنگ تنباکو و کف پارکت با یکدیگر ترکیب شده‌اند تا محیطی خاص و رترو را بوجود آورند و به طرز جالبی در تضاد با ترکیب بندی باز و تیره رنگ است در حالیکه سرویس‌های بهداشتی با سنگ‌های مرمر سفید احساسی مدرن را ایجاد می‌کنند.

 

هبیتا مونتری، مکزیکو

 

 

هتل قبرس

 

 

هتل هبیتا یک شاهکار مینیمالیستی است. یک برج سیمانی مدرن در شمال مکزیکو که توسط معمار مشهور آگوستین لاندا طراحی شده و طراحی داخلی تک رنگ توسط جوزف دیراند انجام شده است. تراس پشت بام طوسی رنگ و سنگی آن دارای یک سایبان خمیده سیمانی و دو استخر است که رو به کوه‌های سیرا مادره و آسمان شهر مونتری قرار دارند.

بیشتر بخوانید: چگونه بلیط هواپیما برای سفرهای خارجی خود رزرو کنیم؟

 

آلمیرا، قبرس

 

 

گردشگری هتل

 

 

این واقعیت که آلمیرا در پافوس محل تولد آفرودیت الهه زیبایی یونانی قرار گرفته است بسیار معنادار است. هتل تجسم خلوص مینیمالیستی است دیوارهای سفید و تمیز و پرده‌های براق همراه با طراحی هندسی شجاعانه در کنار آبی تیره آسمان و دریا. هر یک از اتاق‌ها دارای مبلمان طراحی شده توسط طراحان برجسته است که به صورت هنرمندانه‌ای انتخاب شده‌اند تا علم فنگ شویی رعایت شود با درهایی که به سمت تراس‌های خصوصی گشوده می‌شود و باغ‌های هرس شده‌ای که دارای چهار استخر با آب تازه هستند که رو به دریای مدیترانه می‌باشند.

 

هتل و اسپای پالی، شانگهای

 

 

هتل شانگهای

 

 

در شلوغی و ازدحام شانگهای هتل و اسپای فوق مدرن پالی محل آرامشی برای مهمانان است. ساختمان آن دارای طراحی فریبنده اما ساده است با سنگ‌های کف سیاه و براق، مبلمان با چوب تیره و نورپردازی کم و خانگی. تراس بزرگ و درختان بلند مقابل پنجره‌های ورودی باعث ایجاد حسی خارج از زندگی شهری می‌شود. اگرچه یک آبتنی طولانی در وان سنگی اتاق در کنار پنجره‌های مشرف به شهر به شما شلوغی جمعیتی را که برای فرار از آن تلاش کرده‌اید یادآوری خواهد کرد.

منبع: Booking.com

مطالب مرتبط :