خانه » اپلیکیشن فی دانشگاه های آمریکا

اپلیکشن فی دانشگاه‌های آمریکا

پی آسان مفتخر است هزینه اپلیکشن فی دانشگاه‌های مختلف در کشور آمریکا را برای دانشجویان عزیز با کمترین کارمزد پرداخت کند. این هزینه بسته به دانشگاه مورد نظر رقمی بین ۵۰ تا ۱۱۰ دلار آمریکا می باشد.

اپلیکیشن فی( Application Fee ) دانشگاه‌های آمریکا

همان طور که مطلع هستید، برای درخواست تحصیل در دانشگاه های مختلف می بایستی اپلیکیشنی (درخواستی) به صورت کتبی یا آنلاین به دانشگاه مورذ نظرتان ارسال کنید. اکثر دانشگاه ها برای بررسی این درخواست ها، هزینه ای دریافت می کنند که به عنوان هزینه اپلیکیشن فی Application Fee شناخته می شود.

هزینه اپلیکشن فی

این هزینه بسته به دانشگاه مورد نظر رقمی بین ۵۰ تا ۱۱۰ دلار آمریکا می باشد. لازم به ذکر است که معمولا این هزینه غیر قابل بازگشت است.

خواهشمند است برای تسریع در روند پرداخت، اپلیکشن خود را تا مرحله پرداخت ادامه دهید و سپس در سامانه پی آسان درخواست خود را ثبت فرمایید.

اپلیکیشن فی موسسه فناوری ماساچوست MIT

مؤسسهٔ فناوری ماساچوست مشهور به اِم‌آی‌تی، دانشگاه خصوصی واقع در شهر کمبریج در ایالت ماساچوست آمریکا است، که دارای پنج دانشکده اصلی، یک کالج و ۳۲ گروه آموزشی می‌باشد.

هزینه اپلیکیشن فی دانشگاه تورنتو موسسه فناوری ماساچوست ۸۵ – ۱۰۵ دلار آمریکا بوده و به صورت غیرقابل باز گشت می‌باشد.

اپلیکیشن فی دانشگاه استنفورد Stanford University

یکی از معتبرترین دانشگاه‌های جهان است که در استنفورد، در نزدیکی شهر سانفرانسیسکو در ایالت کالیفرنیا در کشور ایالات متحده آمریکا قرار دارد. به علت فارق التحصیلان آن که عمدتا جزو موفق ترین افراد حهان هستند استنفورد به کارخانه بیلیونر معروف است.

هزینه اپلیکیشن فی دانشگاه استنفورد آمریکا ۹۰$ بوده و به صورت غیرقابل بازگشت می‌باشد.

اپلیکیشن فی دانشگاه بریتیش کلمبیا (UBC)

دانشگاه هاروارد یک دانشگاه خصوصی در شهر کمبریج ایالت ماساچوست در ایالات متحدهٔ آمریکا است که در سال ۱۶۳۶ میلادی (۱۰۱۵ خورشیدی) ساخته شد. این دانشگاه اولین مؤسسهٔ آموزش عالی در کشور آمریکا و همچنین اولین بنیاد در آمریکای شمالی به‌شمار می‌رود.

هزینه اپلیکیشن فی دانشگاه هاروارد آمریکا ۸۵-۱۰۵$ بوده و به صورت غیرقابل بازگشت می‌باشد.

*برای اطلاع از سایر دانشگاه ها ( مانند دانشگاه : کالیفرنیا، شیکاگو، پرینستون، کرنل، پنسیلوانیا، ییل، کلمبیا، تگزاس و …) می‌بایست به سایت هر یک مراجعه نموده و پس از اطلاع از هزینه، برای پرداخت به بخش پرداخت با خرید با ویزا/مستر کارت مراجعه فرمایید.

ثبت درخواست
آموزش نحوه درخواست

مراحل درخواست

میتوانید در سریعترین زمان ممکن درخواست خود را در پورتال پی‌آسان ثبت نمایید.

آخرین خدمات پی‌آسان

آخرین خدمات پی‌آسان
شماره تماس ایران : ۸۸۷۰۰۲۱۵−۰۲۱
شماره تماس کانادا : ۱۶۴۷۹۳۷۸۸۱۰+

اگر نیاز به مشاوره دارید با شماره تماس های دفتر ایران و کانادا تماس بگیرید و یا فرم درخواست مشاوره را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

درخواست مشاوره
درخواست مشاوره