زمانیکه قصد اپلای کردن به کانادا و آمریکا را دارید، شما باید در خصوص هزینه های مختلفی که باید بپردازید اطلاعات داشته باشید.

انواع هزینه های اپلای کردن به کانادا و آمریکا

پی آسان : چهار نوع هزینه وجود دارد که شما باید آن ها را پرداخت کنید :

  • هزینه های درخواست
  • شهریه ها
  • اقدام برای دریافت ویزا
  • هزینه زندگی شما

تحصیل در کانادا یا آمریکا نیازمند تقریبا 20000 دلار برای پوشش دادن هزینه های زندگی و شهریه های شما می باشد. همچنین مهم است که این مقدار پول را در اختیار داشته باشید، زیرا برای اخذ ویزا موردنیاز می باشد.

 

زمانی که برای اخذ ویزا اقدام می نمایید، بسیار مهم است که نشان دهید ک توانایی پرداخت شهریه خود و هزینه زندگیتان را دارید. این امر باعث افزایش شانس شما برای دریافت ویزا می گردد.

 

اجازه دهید هزینه های را تقسیم بندی کنیم.

هزینه درخواست :

هزینه درخواست معمولا بین 30 تا 150 دلار برای هر برنامه می باشد. شما می توانید هزینه دقیق درخواست برای هر یک از برنامه ها را در صفحه وبلاگ برنامه مشاهده نمایید. هزینه درخواست برای دانشکده ای است که شما برای آن اپلای می کنید نه برای پی آسان.

هزینه شهریه :

هزینه های شهریه می تواند در بازه 7000 تا 30000 دلار وابسته به برنامه مورد نظر، سطح تحصیلات و دانشگاهی که شما قصد تحصیل در آن را دارید، قرار داشته باشد. در بسیاری از موارد، آموزشکده ها شهریه پایین تری نسبت به دانشگاه ها دارند.

برای بسیاری از زمینه های تحصیلی، ما برنامه هایی با شهریه کمتر از 15000 دلار در سال داریم.

شما می توانید به دنبال برنامه هایی در زمینه تحصیلی خود باشید، شهریه دقیق آن ها را ببینید و آن ها را بر حسب شهریه آن ها با استفاده از ابزار جستجو اولویت بندی کنید.

هزینه های ویزا :

هزینه های درخواست ویزا برای امریکا 160 دلار است.

اجازه تحصیل در کانادا 150 دلار می باشد.

هزینه های بیشتر ممکن است بسته به ملیت شما مورد نیاز باشد.

 

هزینه های زندگی :

کمترین هزینه زندگی از 8000 دلار تا 15000 دلار در شهر های مختلف آمریکای شمالی متفاوت است.

شما می توانید هزینه های زندگی برای هر دانشگاه یا آموزشگاه را در صفحه های مدارس ما مشاهده کنید. اما به یاد داشته باشید که خدمات پی آسان 100% رایگان می باشند! اکنون شما می دانید که چه میزان پول باید داشته باشید!

 

پیشنهاد می کنیم این پست درباره ی رنکینگ دانشگاه ها برای دانشجویانی که قصد اپلای در دانشگاه های خارجی را دارند ببینید

منبع: www.applyboard.com