اگرچه مانیگرام و وسترن یونیون هردوامکان ارسال پول برای هرشخصی در دنیا را فراهم میسازند، اما تفاوتهای اندکی بین آنها وجود دارد كه ارزش توجه دارند.

وسترن یونیون

وسترن یونیون western union یکی از شناخته شده ترین و بزرگترین شرکت های انتقال پول در جهان در این صنعت است که به دلیل گزینه های پرداخت و پرداخت پول نقد شناخته شده است.

آنها بیش از 550،000 مکان نمایندگی در 200 کشور و سرزمین در سطح جهان دارند. آنها همچنین انتقال پول آنلاین را ارائه می دهند.

مانی گرام

مانی گرام دومین شرکت انتقال پول است (وسترن یونیون دارای شماره یک است) و این امکان را به مشتریان می دهد تا در بیش از 350،000 مکان نمایندگی در بیش از 200 کشور و سرزمین ارسال و دریافت کنند.

اگرچه مانیگرام و وسترن یونیون هردوامکان ارسال پول برای هرشخصی در دنیا را فراهم میسازند، اما تفاوتهای اندکی بین آنها وجود دارد كه ارزش توجه دارند.

به عنوان مثال، وسترن یونیون دارای بیش از500،000 مکان نمایندگی بین المللی است، درحالی که مانیگرام نزدیک به 350،000 دارد.

مکانهای بیشتربه معنی مکانهای بیشتری برای ارسال ودریافت پول درسراسرجهان است.

این امربه ویژه در صورت عدم استفاده ازگزینه های دیگر برای انتقال وجوه، ازجمله تلفن همراه، مفید است.

وسترن یونیون و مانی گرام این امکان را به شما می دهند که بتوانید از طریق تلفن و یا بصورت آنلاین پول را در محل نمایندگی ارسال کنید.

 

 

 

وسترن یونیون

 

 

 

اگر با پول نقد یا با کارت اعتباری یا دایمی پرداخت کنید ، هر دو موسسه وجه را در همان روز در دسترس قرار می دهند.

با استفاده از مانی گرام و وسترن یونیون، گزینه های مختلف تحویل در دسترس است. هر دوی اینها امکان برداشت وجه نقد حضوری را در محل فروشگاه یا واریز به تلفن همراه یا حساب بانکی را فراهم می کنند. با این حال فقط با مانی گرام امکان ارسال پول به حساب پیپل وجود دارد.

وسترن یونیون و مانی گرام اجازه می دهند تا وجوه به کارتهای اعتباری اختصاصی خود واریز شود.

علاوه بر این ، هر دو به شما اجازه می دهند پول را روی کارتهای پیش پرداخت شده شخص ثالث بارگذاری کنید.

و در آخر تصمیم گیری در ارتباط با اینکه وسترن یونیون در مقایسه با مانی گرام ارزان تر است، بسیار سخت است. بسته به میزان وجهی که قصد انتقال آن را دارید، کشور مبدا و مقصد و طریقه پرداخت و دریافت می تواند کارمزد بسیار متفاوت باشد.

مطالب مرتبط: