برای پیشنهاد بهترین برنامه ها درباره ی دانشگاه ها و دانشکده ها در کانادا و آمریکا و راهنمای پذیرش دانشگاه ها در اپلای برد همراه ما باشید

فرآیند تحصیل در خارج از کشور از طریق اپلای برد چیست؟

پی آسان : در ابتدا، ما به شما بهترین برنامه ها را از درباره ی دانشگاه ها و دانشکده ها در کانادا یا آمریکا را پیشنهاد می دهیم.

سپس شما می توانید مستقیما به برنامه های مورد علاقه خود از طریق وبسایت اپلای برد اقدام نمایید.

پس از اینکه اپلای کردید، ما نامه پذیرش شما را از دانشگاه یا آموزشگاه منتخب شما می گیریم.

زمانیکه شما نامه پذیرش داشته باشید، می توانید برای اخذ ویزا اقدام نمایید. ما همچنین به شما در فرآیند اخذ ویزا، با راهنمایی گام به گام فرآیند کمک می کنیم.

چگونه شروع کنیم :

  1. در میان برنامه ها جستجو کنید و برنامه ای را که می توانید در آن پذیرش بگیرید از طریق لینک زیر انتخاب کنید

https://www.applyboard.com/quick_search

  1. پس از وارد کردن اطلاعات در قسمت چپ، شما لیستی از برنامه هایی که صلاحیت پذیرش در آن را دارید، مشاهده می کنید. به سادگی بر روی Apply to this program now در کنار هر برنامه کلیک کنید تا به آن برنامه اپلای نمایید. اگر شما هنوز اکانتی ایجاد نکرده اید، از شما درخواست می شود تا با وارد کردن یک ایمیل و انتخاب یک رمز عبور یا با استفاده از یک حساب فیس بوک یا جیمیل، یک حساب کاربری ایجاد نمایید. پس از ایجاد یک حساب، برنامه به حساب شما اضافه می گردد.
  2. به منظور ارسال درخواست شما، شما باید هزینه درخواست ها را پرداخت نمایید. پس از انتخاب همه برنامه های مورد علاقه خود، به پروفایل خود مراجعه کرده https://www.applyboard.com/profile و همه قسمت ها را کامل کنید. سپس به صفحه درخواست های خود بازگشته https://www.applyboard.com/dev/my_applications و بر رویpay application fees کلیک نمایید.
    شما می توانید هزینه های درخواست هایتان را با استفاده از PayPal، کارت اعتباری یا اتحادیه غربی و یا از طریق یک انتقال مستقیم بانکی پرداخت نمایید.
  3. ما نامه پذیرش شما را گرفته و آن را برای شما ارسال می نماییم. پس از اینکه شما نامه پذیرشتان را دریافت کردید، ما شما را در فرآیند اخذ ویزا و شروع سفر تحصیلی بین المللی تان در کانادا یا آمریکا راهنمایی می کنیم.

به منظور ایجاد حساب لطفا به صفحه  https://www.applyboard.com/registerمراجعه کرده و با استفاده از یک آدرس ایمیل یا ورود با حساب جیمیل/گوگل یا فیس بوک خود ثبت نام نمایید.