تا آن جا که به گرداندن یک کسب و کار مربوط است ، تعداد محدودی از ما کارمان در دفتر را رها می کنیم . ما همیشه در جلساتمان با مشتریان ، فروشندگان ، حساب داران و هر آن کس دیگری هستیم که به ما کمک می کند تا با هماهنگی کسب و کارمان را هدایت کنیم . با برنامه ی تلفن همراه کسب و کار پیپال ، شما یک راه سریع و آسان یافته اید که همیشه در جریان آن چه در کسب و کارتان و حساب پی پال می گذرد باشید .

در این جا یک مرور سریع خواهیم داشت بر نحوه ی کار کردن این برنامه ی موبایلی و مزایایی که می تواند برای کسب و کار و حساب پی پال داشته باشد.

 

پول خود را مدیریت کن

هنگامی که به برنامه ی تلفن همراه پیپال (PayPal) وصل می شوید ، تمامی معامله های اخیرتان و جزئیات حساب پی پال خود را خواهید دید . شما خواهید توانست بررسی کنید و می توانید پول دریافتی را به بانک مرتبطتان بفرستید . پس پرداخت هایتان را ، اگر نیاز داشتید ، با یک ضربه بپردازید .

 

 

پی پال

 

 

صورت حساب در همه جا

همچنین شما می توانید ، با چند ضربه و تنها با داشتن آدرس ایمیل آن ها یا شماره ی تلفن همراهشان ، به سرعت برای هم کاران و یا تأمین کنندگان پول بفرستید .

به خصوص برای کسانی که خدمات ارائه می دهند مهم است که توانایی این را داشته باشند که همه جا صورت حساب ها را صادر کنند . به محض این که یک کار تمام شد ، لازم نیست منتظر بمانید تا دوباره به کامپیوترتان دست رسی داشته باشید ، و یک جدول زمانی برای نهایی کردن کارهای کاغذی ایجاد کنید .

در برنامه ی تلفن همراه پیپال ( PayPal ) ، شما می توانید قالب ها را ایجاد کنید و بخش های معمول مورد استفاده را در تنظیمات صورت حسابتان بسازید ، پس می توانید با تنها چند ضربه یک صورت حساب صادر کنید . مشتریان شما آن ها را در ایمیلشان دریافت خواهند کرد ، پس شما می توانید سریع تر پولتان را دریافت کنید و کسب و کار را ادامه دهید . تنها کافی است به قسمت صدور صورت حساب (  Invoicing ) بروید و روی + ضربه بزنید تا یک صورت حساب جدید صادر کنید .

شما همچنین می توانید که در برنامه ی تلفن همراه بررسی کنید که صورت حساب ها مربوط به کجا هستند ، یادآور ارسال کنید و هر پرداختی را برای صورت حسابی که صادر شده و نقدی دریافت کرده اید ، وارد کنید تا بدانید کدام بخش ها ممتاز اند ، و کدام بخش ها بهتر است حذف شوند .

 

ایجاد آگاهی هایی بر فروش ها

هنگامی که نیاز دارید سریعاً درک کنید که وضعیت رشد کسب و کارتان چطور است ، از برنامه ی تلفن همراه پیپال ( PayPal ) برای مشاهده ی فروش ماهانه ، فصلی و سالانه ، و مقایسه ی آن با سال گذشته ، استفاده کنید . شما همچنین می توانید بهترین هفته تان در ماه گذشته ، بهترین ماه فصل و یا سال را پیدا کنید تا کمپین هایی را که کار می کنند  تشخیص دهید و بفهمید کی مشتریان از شما خرید می کنند .

 

 

پی پال

 

 

با مشتریان خود تماس بگیرید

جایی که یک سفارش با تأخیر می رسد یا شما برای ملاقات مستقیم مشتریتان دیر کرده اید ، می توانید از طریق برنامه ی تلفن همراه با مشتریان پیپالتان ) PayPal ) مستقیماً تماس بگیرید . روی گزینه ی مشتریان ( Customers ) ضربه بزنید تا هر آن کسی را که پرداختی به شما کرده است ، ببینید . از آن جا می توانید مستقیماً به آن ها ایمیل بدهید . همچنین می توانید از طریق یک معامله و یا یک صورت حساب باز به آن ها ایمیل بدهید .

برنامه ی تلفن همراه کسب و کار پیپال ( PayPal ) را  همین امروز از App Store و یا Google Play دانلود کنید تا بتوانید بهتر و سریعتر و کارآمدتر حساب پی پال خود را مدیریت کنید .

در صورتی که داخل ایران هستید و قصد خرید آنلاین و اعتباری از سایت های خارجی و فروشگاه های آنلاین خارج از کشور را دارید یا میخواهید مبلغی را به خارج از کشور منتقل کنید ( یا برعکس ) ، میتوانید از خدمات سایت پی‌آسان و حساب پی پال پی آسان در این زمینه استفاده کنید :

 

 

مطالب مرتبط :