پیپال PayPal یک وب سایت تجارت الکترونیکی است که با استفاده از آن می توانید برای ارسال و دریافت پول استفاده کنید. شما می توانید حساب های بانکی متعدد را به حساب PayPal خود پیوند دهید تا مبالغ جا به جا شده در بستر این سیستم یکپارچه ی پرداخت هر لحظه به حساب های بانکی شما منتقل شود.

تصور کنید میخواهید برای انجام امور مربوط به نقل و انتقال پول و پرداخت ها ، بتوانید از چندین حساب بانکی برای شارژ حساب یا برداشت موجودی استفاده کنید . با توجه به ویژگی پیپال Paypal  میتوانید همزمان چندین حساب بانکی برای این کارها در حساب پیپال خود تعریف کنید .

اگر می خواهید حساب اولیه خود را در سایت پی پال PayPal تغییر دهید یا به آن چیزی اضافه کنید، کار سختی پیش رو ندارید و زمان کمی از وقت شما را خواهد گرفت. وجه مثبت این کار این است که شما دیگر لازم نیست در هر دفعه ای که میخواهید پرداخت یا دریافتی را انجام دهید ، اطلاعات و جزئیات پرداخت مربوط به حساب های بانکی را به صورت دستی تنظیم کنید .

 

 

پی پال

 

 

مرحله 1

به PayPal.com بروید و با استفاده از آدرس ایمیل و رمز عبور خود به حساب پیپال Paypal  خود وارد شوید. بالافاصله به صفحه ی اصلی که شامل نمایی کلی از حساب پیپال Paypal شماست منتقل می شوید.

 

مرحله 2

روی برگه My Account  کلیک کنید و سپس دکمه Profile  را فشار دهید تا که زیر منو باز شود.

 

 

 

پی پال چیست

 

 

 

مرحله 3

از منوی کشویی گزینه Add or Edit Bank Account  را انتخاب کنید. یک لیست حاوی حساب های بانکی متصل به حساب شما در یک صفحه جدید باز و به شما نمایش داده خواهد شد.

روی Make Primary  در کنار حساب بانکی که می خواهید به عنوان حساب اولیه خود تنظیم کنید کلیک کنید.

 

 

نکته

  • اگر شما همیشه نگران موجودی کافی در حساب بانکی خود برای پوشش خرید هستید، می توانید یک کارت اعتباری به جای حساب بانکی به حساب پیپال Paypal خود اضافه کنید تا دیگر این نگرانی را نداشته باشید . با حرکت روی زبانه Profile و انتخاب Add or Edit Credit Card ،  می توانید اطلاعات کارت اعتباری خود وارد کنید تا بعد از ثبت ، به حساب پی پال Paypal شما متصل شود.

 

در صورتی که داخل ایران هستید و میخواهید تجارت جهانی خود را به صورت آنلاین و فرامرزی انجام دهید یا یک فریلنسر هستید که میخواهید سفارش های بین المللی بگیرید یا قصد خرید آنلاین و اعتباری از سایت های خارجی و فروشگاه های آنلاین خارج از کشور را دارید یا میخواهید مبلغی را به خارج از کشور منتقل کنید ( یا برعکس ) ، میتوانید از خدمات سایت پی آسان و پی پال پی آسان در این زمینه استفاده کنید :

 

 

 

مطالب مرتبط :